Zazwyczaj nie mają szans zdjęcia niewyraźne, przekrzywione, niedoświetlone, ze zbyt dużą ilością szumów, z widocznymi logotypami, z niepasującym tłem lub złym kadrowaniem. Wszystkie inne generalnie mają zielone światło, choć nie znaczy to, że będą chętnie kupowane lub że w ogóle zostaną zaakceptowane (administratorzy akceptujący zdjęcia mogą uznać, że nikt danej fotografii nie kupi i wtedy jej "nie wpuszczą").
Dość istotne znaczenie ma też to, jakim sprzętem wykonujesz swoje zdjęcia. Wpływa to bezpośrednio na ilość niepotrzebnych szumów na zdjęciu, zniekształcenia spowodowane ułomnością obiektywu, a także rozmiar zdjęcia - miej bowiem na uwadze, że zdjęcia można kupować w różnych rozmiarach: im większy rozmiar tym wyższa cena. Zatem w im większym rozmiarze udostępnisz swoje prace, w tym większym rozmiarze będą je mogli kupować klienci. Czyli będziesz mógł zarobić na nich więcej.
Autor: bury-osiol, 04/11/2007, 12:37 Punktów: 40. Oceń tę poradę!