Czytelna nawigacja

Zacznijmy od podstaw. Przede wszystkim, żaden klient nie powinien się czuć zagubiony w Twoim sklepie. Cały czas musi być prowadzony za rękę i musi wiedzieć gdzie jest, skąd przyszedł oraz gdzie może się dalej udać. Można to osiągnąć:
- umieszczając np. w lewej kolumnie drzewo kategorii z aktualnie przeglądaną kategorią
- umieszczając na górze strony tzw. breadcrumb, czyli popularne "Jesteś tutaj:"
- stosując wyraźne tytuły kategorii i podkategorii

Podobnie, podczas finalizowania transakcji, pokaż użytkownikowi jak będzie przebiegał proces (tzn. ile i jakie kroki go czekają) i na jakim etapie właśnie się znajduje, np.:
- Krok 1 - zawartość koszyka
- Krok 2 - wybór sposobu dostawy i płatności
- Krok 3 - dane klienta
- Krok 4 - potwierdzenie zakupu

Autor: miron, 17/09/2012, 01:26
Punktów: 23. Oceń tę poradę! oceń pozytywnieoceń negatywnie zgłoś do usunięcia

‹ powrót do tematu

Komentarze (0)

https://www.milionporad.pl/