Eksperymentuj z umiejscowieniem i kolorami reklam

Eksperymentowanie z formatem, wyglądem i umiejscowieniem reklam pozwoli Ci praktycznie ocenić skuteczność poszczególnych czynników. Zmiana miejsca wyświetlania reklam spowoduje także, że ludzie nie będą automatycznie omijali pewnych miejsc na Twojej stronie pamiętając, że są tam reklamy. Bo jak je przesuniesz w inne miejsce, to już ich tam nie będzie i poajwią się tam, gdzie wcześniej ich nie było :) Zmiana kolorów, choć może się to wydawać naciągane, również może wpłynąć korzystnie na zarobki. Pamiętaj także, że to co jest skuteczne na jednej stronie, niekoniecznie będzie skuteczne na innej.

Autor: reaktor, 10/05/2008, 20:28
Punktów: 46. Oceń tę poradę! oceń pozytywnieoceń negatywnie zgłoś do usunięcia

‹ powrót do tematu

Komentarze (0)

https://www.milionporad.pl/