Porady na każdy temat
 
 

Kategoria: Komputery i Internet

Jak reklamować się w internecie

Obecnie, zraz z rozwojem Internetu obserwujemy stały wzrost popularności reklamy internetowej. Poniżej pokażę z jakimi typami reklam możemy się spotkać i jakie działania marketingowe podjąć aby pozyskać stałych klientów lub odwiedzających naszą stronę.

Autor: Damonka85, 31/01/2011, 23:27

Wykop!Wykop     FacebookFacebook

Sortuj wg:   autor   datarosnąco   ocena

Newslettery

Newsletter to z definicji powiadamianie subskrybentów o nowościach/ zmianach w serwisie lub oferowanych usługach. Newsletterami nazywamy również przeglądy prasy i newsy. Newsletter jest ściśle związany ze stroną www (jeśli mówimy o e-biznesie) - jest jej dopełnieniem.
Newslettery są zazwyczaj rozsyłane nieregularnie. Co do numerowania, to utrzymuje się tendencja numerowania newsletterów serwujących całe artykuły i ukazujących się rzadziej niż raz na tydzień.
Newsletter w przeciwieństwie do e-zina jest zawsze rozsyłany to subskrybentów.
W polskich newsletterach zazwyczaj są publikowane urywki artykułów z linkiem do całego tekstu. Na zachodzie przeważają newslettery z pełnymi artykułami. Zawsze jednak artykuły są zaczerpnięte ze strony, a nie odwrotnie, jak w przypadku e-zina.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

32 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Publikacja e-zin

e-Zin to samodzielna publikacja rządząca się zasadami zbliżonymi do zasad wydawania papierowych czasopism. W e-zinie artykuły publikowane są w całości. Ponadto w e-zinie występują często kolumny, newsy itp.
e-Zin jest wydawany w równych odstępach czasu (zazwyczaj raz na miesiąc lub raz na dwa tygodnie) i jest opatrzony numerem.
To, co będzie odróżniało e-zin od newslettera, to fakt, że artykuły z danego numeru są udostępniane publicznie dopiero z wydaniem następnego numeru (w każdym razie później). Subskrybenci e-zina dostają więc artykuły dużo wcześniej.
e-Zin jest niezależny od strony www, która zazwyczaj jest tylko archiwum i metodą na promocję e-zinu. Skłaniałbym się do stwierdzenia, że e-zin jest po prostu elektronicznym odpowiednikiem czasopisma papierowego.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

35 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Kursy e-mail

Kursy e-mailowe to kursy składające się zazwyczaj z kilku maili, wysyłanych codziennie lub rzadziej.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

36 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Mailing

Mailing to forma marketingu bezpośredniego, polegająca na masowym przesyłaniu odbiorcom, za ich wiedzą i zgodą, reklamowych wiadomości e-mail. E-mail marketingowy to niezbędne działanie w szybkim dotarciu do potencjalnych klientów czy też innej grupy docelowej, której chcemy przekazać informacje dotyczące usług, promocji, wydarzeń, nowości. Mailing charakteryzuje się szybkim odbiorem, dużą skutecznością oraz dzięki niemu można pozyskać wielu nowych klientów czy wpółpracowników.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

40 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Optymalizacja w wyszukiwarkach

Optymalizacja polega na pozycjonowaniu strony internetowej tak, aby pojawiała się na wysokich pozycjach w wyszukiwarkach. Składa się z kilku etapów:
1. Analizę potrzeb i oczekiwań użytkownika.
2. Analizę konkurencji - ocena sytuacji na rynku oraz znalezienie własnej luki, którą zapełnią strony
internetowe firmy.
3. Analizę słów kluczowych - wybranie słów, które będą podstawą optymalizacji w wyszukiwarkach.
4. Analizę aktualnych stron internetowych najczęściej przeglądanych przez klientów.
5. Zaprojektowanie strony internetowej i wprowadzenie ewentualnych zmian do jej zawartości.
6. Stworzenie linków zwrotnych (linkbuilding).
7. Stały monitoring skuteczności oraz udoskonalanie stron internetowych.
Dzięki optymalizacji strona jest bardziej znana w Internecie i chętniej odwiedzana przez użytkowników.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

37 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Program partnerski

Program partnerski polega na specjalistycznej współpracy reklamodawcy z witrynami internetowymi. Rozliczenie między uczestnikami programu odbywa się po wykonaniu określonej akcji przez użytkownika. Uczestnictwo w programie partnerskim polega na umieszczaniu na stronach innych firm bannerów reklamujących własne produkty i usługi. Produkty można reklamować wysyłając emaile, korzystając z popularnych komunikatorów, na forach dyskusyjnych oraz blogach.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

46 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Podcast

Podcast jest audycją dźwiękową lub filmową (zazwyczaj w postaci odcinków) publikowaną w Internecie za pomocą kanału RSS. Dzięki specjalnemu programowi wszystkie nowe audycje pobierane są na komputer użytkownika w momencie ich opublikowania

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

34 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Prowadzenie firmowego bloga

Aby wzmocnić pozycję firmy na rynku, możesz też założyć firmowego bloga. Prowadzenie bloga wiąże się z następującymi korzyściami:
1. możliwość szybkiej komunikacji z odbiorcami,
2. postrzeganie firmy jako bardziej atrakcyjnej, dzięki użyciu nieformalnego stylu,
3. możliwość skomentowania działań konkurencji,
4. otrzymanie informacji zwrotnej od klienta,
5. możliwość budowania pozytywnego wizerunku firmy.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

31 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

RSS - Really Simple Syndication

RSS to sposób dystrybucji wiadomości. Spełnia funkcje podobne do newslettera z tą różnicą, że informacje są dostępne od razu po ich opublikowaniu. Sposób prezentacji treści jest bardzo zróżnicowany i zależy od programu, jaki stosuje dany przedsiębiorca. Najczęściej nagłówki wiadomości wyświetlają się w oknie, które pojawia się w momencie, gdy w kanale znajdzie się nowa informacja. Zdarza się też, że czytniki instalują się jako np. wtyczka do poczty internetowej. Wtedy wiadomość ma formę e-maila. Niektórzy przedsiębiorcy umieszczają też nagłówki na stronach internetowych.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

40 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Bannery

Banner jest najpopularniejszą formą reklamy internetowej. Występuje w postaci modułu graficznego - statycznego, animowanego lub nawet interaktywnego - o niewielkim rozmiarze - zwykle 400x50 pixeli. Baner jest połączony linkiem bezpośrednio ze stroną www, na której znajduje się reklamowany produkt, usługa czy wydarzenie.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

46 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Top Layer

Top-layer to forma reklamy typu pop-up. Polega ona na "naklejeniu" reklamy na witrynę internetową, na której jest wyświetlana.
Podstawową zaletą tego typu reklamy jest sposób jej wyświetlania. Okno reklamowe zasłania część strony, więc użytkownik musi je zauważyć, nawet gdy zamierza je wyłączyć. Ponadto tego rodzaju reklama jest bardzo skuteczna, jeśli zawiera informacje o darmowym kursie lub raporcie i formularz do rejestracji.
Jeżeli jednak służy tylko do budowania marki i nie daje nic wartościowego w zamian za zasłanianie strony, może okazać się nie tylko nieskuteczna, ale też budzić w odbiorcy reklamy negatywne emocje.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

39 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Linki sponsorowane

Link sponsorowany to reklama w formie tekstowej, która składa się z nagłówka, dwóch linijek tekstu oraz linku do strony internetowej. W tym przypadku opłata zostaje poniesiona za kliknięcie na reklamę, a nie za liczbę jej wyświetleń.
Linki są bardzo dobrym rozwiązaniem dla mikro i małych przedsiębiorstw. Można bardzo łatwo sprecyzować koszt kampanii oraz dokładnie określić grupę docelową reklamy. Dzięki modelowi płacenia za kliknięcia możesz obniżyć klikalność swoich reklam, aby nie płacić za wejścia osób niezainteresowanych Twoimi produktami. Sam też zarządzasz swoimi reklamami w boksach, dzięki czemu możesz w każdej chwili zmienić ich treść i wygląd.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

39 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Katalogi branżowe

Istnieje wiele katalogów firm, do których możemy dodać wizytówkę naszej firmy. Do katalogów, oczywiście za odpowiednią odpłatą możemy dodać nasze dane kontaktowe oraz opis działalności i usług firmy. Często jednak płacimy duże pieniądze za coś co tak naprawdę nie jest efektywne z punktu marketingowego reklamy. Takie internetowe katalogi firm są coraz rzadziej odwiedzane przez użytkowników sieci ponieważ są one katalogami wszystkiego - co znaczy niczego. Lepszym rozwiązaniem jest skorzystanie z katalogów branżowych, które często znajdują się przy dużych vortalach (portalach branżowych). Dzięki właściwemu dobraniu katalogu mamy pewność, że trafimy do docelowej grupy użytkowników, zainteresowanych właśnie tym co oferujemy.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

32 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Przerywniki reklamowe (Interstitials)

Przerywniki reklamowe to dosyć brutalna forma reklamy, polegająca na przerywaniu ładowania strony wybranej i wczytywaniu witryny reklamowej, co zmusza do jej obejrzenia. Zwykle taka strona zamyka się automatycznie po określonym czasie, nie jest to jednak regułą. Takie reklamówki posiadają zwykle grafikę i dźwięk.

Pokaż komentarze (0)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

38 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Okna siostrzane (Daughter windows)

Okna siostrzane w pewnym sensie są podobne do Interstitials. Różnica polega na tym że strona z reklamą pojawia się w innym oknie używanej przeglądarki. W momencie w którym otwiera się strona, która była przez użytkownika wybierana, strona reklamowa minimalizuje się do ikonki w pasku narzędzi.

Pokaż komentarze (1)

Autor: Damonka85
31/01/2011, 23:27

39 pkt. oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

Wykop!Wykop     FacebookFacebook

Sortuj wg:   autor   datarosnąco   ocena





 

Kategorie

Biznes i Finanse


Dom, Wnętrze, Ogród


Dziecko i Mama


Ekologia


Fotografia


Komputery i Internet


Kuchnia


Moda


Motoryzacja


Rozmaitości


Sport i Rekreacja


Styl Życia


Turystyka


We Dwoje


Zdrowie i Uroda



Porady finansowe »


Porady miłosne »


Porady turystyczne »

 



Milion Porad

Najnowsze tematy »

10
Jak wybrać bank z polskim kapitałem?
3
Jak możesz zaoszczędzić na przyszłość dziecka?
5
Jak kontrolować konto bankowe dziecka?
5
Konto dla dziecka - jak wybrać, na co uważać?
3
Materiały izolacyjne ? szczególny typ materiałów ogniotrwałych
6
Edukacja finansowa dla młodzieży - jak uczyć się o pieniądzach

Zobacz więcej...

Najpopularniejsze tematy »

35
Oszczędzanie pieniędzy
32
Jak jeździć oszczędnie?
32
Jak oszczędzać energię?
27
Udany związek
26
Rozmowa kwalifikacyjna - jak się zachowywać?
26
Co wybrać na prezent gwiazdkowy?

Zobacz więcej...


Co to za strona?

Na MilionPorad.pl znajdziesz sprawdzone porady, skomentowane i ocenione przez innych Internautów. Mamy nadzieję że znajdziesz tu pomoc jakiej potrzebujesz!

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść porad
i komentarzy zamieszczonych przez użytkowników.


Kategorie

 


http://www.milionporad.pl/