Nagłówek H1 jest najważniejszym elementem w treści strony i warto właśnie w tym miejscu umieścić niezbędne słowa lub frazę kluczową (oczywiście zachowując taki układ wyrazów na jaki pozycjonuje się stronę). Najlepiej gdyby nagłowek H1 był użyty na stronie tylko raz, ponieważ zbyt częste jego użycie może obniżyć pozycję strony w rankingu. Słowa kluczowe warto umieszczać także w pozostałych nagłówkach - H2, H3 itp.
Ważne pamiętać, że robot indeksujący za najistotniejsze uznaje właśnie tagi TITLE i H1. Myśl o tym w ten sposób, że dla niego Twoja strona opowiada przede wszystkim o (TITLE) i o (H1), a dopiero w dalszej kolejności o (H2), (H3)... i (P). W konsekwencji Twoja strona zostanie umieszczona wyżej w wynikach wyszukiwania frazy (TITLE) oraz (H1).
Autor: reaktor, 03/11/2008, 22:55 Punktów: 52. Oceń tę poradę!