Krok nr 12

Po zaznaczeniu opcji „Reklama tekstowa” wypełniamy pola treścią reklamy. To one będą się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Nagłówek (czyli nazwa naszej reklamy, może być to nazwa firmy, produktu, usługi) może mieć max. długość 25 znaków. Następne 2 wiersze przeznaczone są na treść naszej reklamy. Każda linijka to max. 35 znaków (wraz ze spacjami!). Czwarta linijka to wyświetlany adres URL naszej strony, max. 35 znaków, najlepiej podać tu adres strony głównej. Piąta linijka to docelowy adres, czyli miejsce na stronie, do którego zostanie przeniesiony klient po kliknięciu, nie jest on wyświetlany.

Autor: Damonka85, 30/11/2010, 21:10
Punktów: 41. Oceń tę poradę! oceń pozytywnieoceń negatywnie zgłoś do usunięcia

‹ powrót do tematu

Komentarze (0)

https://www.milionporad.pl/