Łatwo dostępne, kompletne dane kontaktowe

Żaden sklep nie wzbudzi zaufania klientów, jeśli nie będzie w nim czytelnej informacji do jakiej firmy należy i jak może się skontaktować z jej przedstawicielem. Oczywiście wiele sklepów nie chce podawać adresu siedziby, zwłaszcza jeśli to miejsce zamieszkania, wtedy trzeba brak tej informacji nadrobić podając np. imię i nazwisko konsultanta, numery telefonów, adres e-mail itp. Najlepiej gdyby te informacje znalazły się w nagłówku lub tak wysoko, żeby były widoczne bez konieczności przewijania strony.

Widziałem wiele sklepów, gdzie jedyną możliwością kontaktu był formularz na stronie. Taka anonimowość na pewno nie wzbudzi niczyjego zaufania. Pamiętaj, że klienci powierzają Ci swoje pieniądze, muszą więc czuć, że nie zostaną oszukani. Gdy nie będą wiedzieli z kim mają do czynienia, raczej nie zechcą przelać Ci ani złotówki.

Zresztą to istotne nie tylko po to, by zwiększyć Twoją wiarygodność, ale także by nie stracić klientów, którzy najpierw chcieliby o coś zapytać, nim podejmą decyzję. W końcu nie każdy wie co chce kupić wchodząc do Twojego sklepu, a nawet jeśli mniej więcej wiedzą czego szukają, to po samych zdjęciach i opisach też nie zawsze da się wybrać właściwy produkt.

Autor: miron, 17/09/2012, 01:26
Punktów: 25. Oceń tę poradę! oceń pozytywnieoceń negatywnie zgłoś do usunięcia

‹ powrót do tematu

Komentarze (0)

https://www.milionporad.pl/