Błyskawiczny kontakt i uprzejmość

Reaguj na kontakt ze strony klientów natychmiastowo. Odbieraj telefony i odpisuj od razu na emaile, nawet jeżeli nie jesteś w stanie udzielić odpowiedzi natychmiast. Choćby poinformuj, że udzielisz odpowiedzi za ileś czasu - ważne, żeby klient wiedział i czuł, że ktoś jest po drugiej stronie, kto się przejmuje jego problemem i może doradzić.

Wg badań PBI, InteliWISE i IAB Polska z 2008 roku, 39% klientów denerwuje się gdy obsługa jest nieżyczliwa, a 25% klientów odczuwa frustrację, gdy nie mogą porozmawiać z przedstawicielem sklepu, np. z powodu braku numeru telefonu, lub niemożności dodzwonienia się. 62% klientów przysięga w duchu, że nie skorzysta więcej z usług firmy, gdy czują się lekceważeni! A 56% respondentów badania ma ochotę przestrzeć przed taką firmą jak największą liczbę osób.

Autor: miron, 17/09/2012, 01:26
Punktów: 17. Oceń tę poradę! oceń pozytywnieoceń negatywnie zgłoś do usunięcia

‹ powrót do tematu

Komentarze (0)

https://www.milionporad.pl/