Adresy URL muszą umożliwiać robotowi podążanie za nimi. Nie mogą więc być konstruowane przy pomocy JavaScriptu lub nie mogą być formularzami. Najlepiej, by słowo kluczowe znajdowało się nie tylko w opisie linku (anchor text) czy w atrybucie TITLE, ale także w samym linku! Dlatego należy nadawać plikom HTML opisowe nazwy (np. 'kontakt.html' a nie 'dzial8.html'), a gdy strona jest generowana dynamicznie, korzystać z potężnego narzędzia jakim jest mod_rewrite.
Podobnie postępuj w przypadku grafiki - zadzwiająco dużo wejść na stronę możesz mieć z wyszukiwarki obrazków Google. Aby grafika z Twojej strony lepiej się indeksowała, nie tylko korzystaj z tagu ALT, ale i nadawaj obrazkom opisowe nazwy (np. 'tygrys-na-sawannie.jpg', a nie '20080723.jpg')
Autor: reaktor, 03/11/2008, 22:55 Punktów: 53. Oceń tę poradę!