gdy dojeżdżasz do celu, zazwyczaj silnik jest już rozgrzany. możesz to wykorzystać parkując tak, żeby wyjeżdżając gdy silnik znow będzie zimny mieć jak najmniej manewrów do wykonania. zimny silnik pobiera więcej paliwa, a tym bardziej gdy ciągle się go "gazuje" na jedynce i wstecznym.
Autor: miron, 07/03/2009, 15:55 Punktów: 61. Oceń tę poradę!
A to sprytne akurat. kalashnikov, 11/03/2009, 22:14
Powtarzam za przedmówcą. Dishon, 17/11/2011, 13:02
Dobre ! Wiśnia, 13/12/2011, 10:06
Dobre trzeba tylko pamiętać że teoria a praktyka czasami jednak parkowanie przodem ma swoje zalety i trzeba je robic by nie wyjsc z wprawy..Parkowanie tyłem jest duzo łatwiejsze więc chętniej je robimy.Później dochodzi do sytuacji że zaparkować między autami nie zawsze da się rade choć egzamin dawno zdany..A już transporterem to w ogóle trzeba zapomnieć o tym co na L bo to na początek tylko przodem wchodzi w rachubę..W praktyce jednak pierwsze wyszło na skos ale koty za płoty;] ozi, 10/01/2016, 14:39
A to sprytne akurat.
kalashnikov, 11/03/2009, 22:14
Powtarzam za przedmówcą.
Dishon, 17/11/2011, 13:02
Dobre !
Wiśnia, 13/12/2011, 10:06
Dobre trzeba tylko pamiętać że teoria a praktyka czasami jednak parkowanie przodem ma swoje zalety i trzeba je robic by nie wyjsc z wprawy..Parkowanie tyłem jest duzo łatwiejsze więc chętniej je robimy.Później dochodzi do sytuacji że zaparkować między autami nie zawsze da się rade choć egzamin dawno zdany..A już transporterem to w ogóle trzeba zapomnieć o tym co na L bo to na początek tylko przodem wchodzi w rachubę..W praktyce jednak pierwsze wyszło na skos ale koty za płoty;]
ozi, 10/01/2016, 14:39