1. Po uruchomieniu Microsoft Outlook klikamy w menu „Narzędzia -> Opcje” wybieramy zakładkę „Format poczty” i klikamy w przycisk „Podpisy”.
2. Klikamy na przycisk „Nowy”. Pojawi się okienko, w którym wpisujemy nazwę dla swojego podpisu.
3. W polu „Edytuj podpis” wpisujemy treść naszego przyszłego podpisu. Za pomocą Dostępnych narzędzi możemy go odpowiednio sformatować.
4. Z prawej strony wybieramy do jakiego konta ma być dołączony nasz podpis oraz czy ma on się pojawiać tylko przy nowych wiadomościach, wtedy rozwijamy opcję „Nowe wiadomości” i z dostępnej listy wybieramy nasz podpis, czy też przy odpowiadaniu i przesyłaniu wiadomości, wtedy rozwijamy opcję „Odpowiedzi/wiadomości przesyłane dalej” i wybieramy nasz podpis.
5. Klikamy „OK.”, a następnie „Zastosuj”
5. Zwróćmy uwagę, że możemy przygotować kilka podpisów nie tylko dla osobnych kont, ale dla jednego konta możemy mieć zdefiniowany inny automatyczny podpis dla nowych wiadomości i inny dla wiadomości przesyłanych dalej lub odpowiedzi.
0
Pokaż komentarze (0)