Google Adwords - tworzenie kampanii reklamowej

Kiedy już wiemy jak założyć konto na Google AdWords, trzeba przejść to ustawienia naszej kampanii reklamowej. Poniżej instrukcja krok po kroku.

Autor: Damonka85, 30/11/2010, 21:10

Krok nr 1

Wchodzimy na stronę AdWords www.adwords.google.com i logujemy się do naszego konta.

    Pokaż komentarze (0)

    Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

    41 pkt
    oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

    Krok nr 2a

    Jeśli będziemy tworzyć kampanię po raz pierwszy to klikamy na przycisk Utwórz pierwszą kampanię.

      Pokaż komentarze (0)

      Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

      41 pkt
      oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

      Krok nr 2b

      Jeśli chcemy dodać kolejna kampanię reklamową, to na karcie Kampanie klikamy na przycisk "Nowa kampania"

        Pokaż komentarze (0)

        Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

        45 pkt
        oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

        Krok nr 3

        Wybieramy nazwę naszej kampanii. Nazwa nie będzie się wyświetlała, więc możemy ja nazwać w dowolny sposób, np. Moja Firma 1

          Pokaż komentarze (0)

          Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

          54 pkt
          oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

          Krok nr 4

          Wybieramy lokalizacje naszej kampanii, tzn. w jakich lokalizacjach geograficznych ma się wyświetlać nasza reklama oraz język, jakim posługują się nasi docelowi klienci.

            Pokaż komentarze (0)

            Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

            42 pkt
            oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

            Krok nr 5

            Wybieramy sieci i urządzenia, na których mają się wyświetlać nasze reklamy. Dla początkujących reklamodawców zalecane jest skorzystanie z opcji domyślnych. Później można je zmienić. W Sieciach mamy do wyboru: Sieci wyszukiwania: wyszukiwarkę Google, strony partnerskie, na których zainstalowano przeglądarkę Google, oraz Sieć graficzną.

              Pokaż komentarze (0)

              Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

              33 pkt
              oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

              Krok nr 6

              Ustalamy stawkę za kliknięcie oraz budżet kampanii. Możemy samodzielnie ustawić stawkę za kliknięcie na każde słowo kluczowe z osobna w naszej kampanii lub pozwolić Google zrobić to automatycznie. Możemy również ustawić „Limit stawki CPC”, czyli maksymalną kwotę jaka jesteśmy w stanie zaoferować za klikniecie w naszą reklamę. Zostanie ona przypisana do każdego słowa kluczowego w tej kampanii.

                Pokaż komentarze (0)

                Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                36 pkt
                oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                Krok nr 7

                Dodatkowe pole to rozszerzenia. W tym polu możemy wybierać z dodatkowych opcji ustawień kampanii. Lokalizacja dostosuje wyświetlanie reklam w zależności od lokalizacji naszej firmy. Opcja przydatna przy okazji rozszerzenia reklamy na Google Maps albo dla klientów korzystających z Internetu dzięki telefonom komórkowym. Linki do podstroi umożliwią dodanie do Treście reklamy nie tylko linku do głównej strony, ale o do podstron z bardziej szczegółową ofertą. Telefon pozwoli klientom korzystających z iPhone’a lub komórek z systemem Android na automatycznie połączenie telefoniczne z Twoją firmą.

                  Pokaż komentarze (0)

                  Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                  46 pkt
                  oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                  Krok nr 8

                  Teraz możemy wybrać bardziej zaawansowane opcje wyświetlana naszej kampanii, jak np. dni i godziny wyświetlania reklam (np. jeśli chcemy była wyświetlana tylko od poniedziałku do piątku od 10 do 17), ograniczenie liczby wyświetlań kampanii czy nawet ustawienie osobnych stawek dla danych grup demograficznych.

                    Pokaż komentarze (0)

                    Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                    40 pkt
                    oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                    Krok nr 9

                    Klikamy na przycisk „Zapisz i kontynuuj” i zostajemy przeniesieni do kolejnej zakładki, gdzie wpiszemy tekst reklamy i ustawimy słowa kluczowe.

                      Pokaż komentarze (0)

                      Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                      50 pkt
                      oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                      Krok nr 10

                      W nowej zakładce wybieramy nazwę dla pierwszej grupy reklam. Możemy mieć ich kilka dla jednej kampanii. Najlepiej jeśli jedna grupa reklam zawiera treści reklam i słowa kluczowe dotyczące jednego produktu lub usługi.

                        Pokaż komentarze (0)

                        Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                        42 pkt
                        oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                        Krok nr 11

                        Wybieramy rodzaj reklamy. Może być tekstowa (najpopularniejszy rodzaj, któremu poświęcę potem więcej uwagi), Reklama graficzna lub Reklama WAP na telefon komórkowy.

                          Pokaż komentarze (0)

                          Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                          35 pkt
                          oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                          Krok nr 12

                          Po zaznaczeniu opcji „Reklama tekstowa” wypełniamy pola treścią reklamy. To one będą się wyświetlać w wynikach wyszukiwania. Nagłówek (czyli nazwa naszej reklamy, może być to nazwa firmy, produktu, usługi) może mieć max. długość 25 znaków. Następne 2 wiersze przeznaczone są na treść naszej reklamy. Każda linijka to max. 35 znaków (wraz ze spacjami!). Czwarta linijka to wyświetlany adres URL naszej strony, max. 35 znaków, najlepiej podać tu adres strony głównej. Piąta linijka to docelowy adres, czyli miejsce na stronie, do którego zostanie przeniesiony klient po kliknięciu, nie jest on wyświetlany.

                            Pokaż komentarze (0)

                            Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                            41 pkt
                            oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                            Krok nr 13

                            W podanym polu tekstowym wpisujemy słowa kluczowe, czyli frazy opisujące naszą firmę lub jej usługi, według których klienci mogą ją wyszukać.

                              Pokaż komentarze (0)

                              Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                              46 pkt
                              oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                              Krok nr 14

                              Następnie wybieramy maksymalną stawkę domyślną dla wszystkich słów kluczowych w danej grupie reklam. Będziemy ja mogli potem oczywiście dowolnie edytować.

                                Pokaż komentarze (0)

                                Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                                43 pkt
                                oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                                Krok nr 15

                                Klikamy na przycisk Zapisz i nasza reklama jest prawie gotowa do wyświetlania, musi tylko jej treść zostać zaakceptowana przez Google. Trwa to zazwyczaj do 30 minut czasu.

                                  Pokaż komentarze (0)

                                  Autor: Damonka85 30/11/2010, 21:10

                                  39 pkt
                                  oceń pozytywnieoceń negatywnie  zgłoś do usunięcia

                                  https://www.milionporad.pl/